en helt vanlig dag

hej  ♥

idag vad de jobbigt att gå upp jag kunnde knappt öppna ögonen ;) :(
åkte till skolan i dag var de lite mer folk som hoppade av vid torpa:D
skolan idag var jobbig vi lyssnade och sen lyssnade mer efter skolan slutade vid 1 2:D:D
jag va tvungen att hitta en kalender frida var med mej och valde:)
sen efter de åkt ja hem somnade nästa på buss var så himla trött:()
när jag stog o väntade på bussen så stog de ett gång som bestämde säg för att alla 5 skulle kolla rakt upp i himlen och alla som gick förbi kollade upp hahahah:Dskrattade faktist av folk som gick förbi X)
när jag kom hem åt jag tachos:) gott gott sen så skulle vi åka och kolla på en tv när vi hade satt oss i bilen mamma och jag så ringde mamma till martin och sa nu åker vi och han bara vi? mamma bara  ja! jag och emma han bara hon kan inte följa med vi måste ju fälla sätet så fick jag hoppa ut ur bilen och gå in tråkigt men sant :( :(
nu sitter jag här och gör inget :(:)
föresten fick med schema i dag så här ser de ut ni kanske inte ser men skit samma XD

vet att de e fel håll men ni får stå ut :)


min  kalender :)



///emmmasenssson:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0