HEMMA!

borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma!
kom hem i går runt 6 kanske :)
när jag kom hem satte jag mej vid tv har inte  kollat på tv   på typ hela somman :(
sen åt jag pizza med hela familjen riktigt mysigt hehe
sne mitt i maten kom thilda och störde oss  fast de var meningen för vi skulle hitta på något
vi gick  ill kosum köpte en glass och gick en låång runda  riktigt nice! vi gick och sa så här hela tiden typ kommer du ihåg detta...
sen vaar vi  tvugna att gå hem för bägge behövde göra sen sak :)
sen körde vi duknen en stund sen gick jag hem och kollade på tv
nu sitter jag här i pjamas och täket och kollar på någon skum kriga film :S
idag blir de  la och städa rummet för jag bara slängde in kläder och sånt i går:(:)





//emmmasvenssson:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0