fredag :D

 tjoo

 förlåt  för jag inte har bloggat :/ det ska bli änding på det nu så länge jag orkar :D:D

idag är det fredag och dagen började med att gå till skolan för första gången på en helt vecka har varit sjuk lixom

ikväll blir det att vara hemma själv:/ ingetplanarat men jag tror det blir idol det är ju final i dag det kan man ju inte missa :P
jay och minnah, minnah är så klart bäst men jag vet itne om hon ska vinna de brukar ju va så att tvåan får bättre sen i livet mest kända helt enkelt

lördag blir det lucia fest i stugan :D jag ska vara lucia :P

söndag skulle det vara match men den blir inställd för att de inte kunde fixa några dommare surt men matchen blev flyttad till nästa söndag :D

förövrigt känns det ganska dåligt just nu med allt och inget:/

ha de BÄST :D<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jay ofc! Han är grym (:

2010-12-10 @ 20:16:41
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0