akta trädet!!:/

hej förlåt för dålig uppdatering men de har inte hänt  så mycket nu på sistone bara bada sola och de vanliga men i går provade jag något som jag aldrig hade  gjort innan de var spännande men ändå jobbigt jag hade inte trott att jag skulle klara de så bra för nämligen i går kväll övningskörde jag för första gången! de var skit kul min specialitet var att bromsa väldigt hårt haha men annars gick de as bra
hoppas  jag lär mig köra snabbare än min  store bror alltid lika kul att klara de snabbare än han:)
//emmmasvenssson

Kommentarer
Postat av: Ellinor

vad roligt att börja övningsköra! :D

2010-07-17 @ 13:57:02
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0