ELLINOR ÄR BÄST!

detta inlägg är bara  till min kära kompis Ellinor!

du hjäper till när något har hänt och när inte något har hänt:P
jag har känt dej i ganska många år kanske 4 om jag miss rätt :P
jag ångrar inte en minut jag har spenterat med mig och de e jag väldigt stolt över

några minnen man aldrig glömmer
fågel skitet framför ica:)
munk rasten
när du var här i min husvagn:)<3<3
när vi testade alla spel i ditt hus typXD
allt vi tycker om en viss person  som börjar på A


mitt liv hade inte varit så här roligt  om inte du hade kommit med mitt skratt och dina komentarer!:)
jag e väldigt glad över att du har skaffat en kille som heter SIMON!<3<3
jag älskar verkligen dej som du e 100% ellinor!::)

ellinor hjälper mig inte upp om jag ramlar ,hon låter mej inte ramla!:)<3



lika söt som du!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så fint skrivet Emma! Jag önskar att jag hade skrivit mer om alla minnen men jag vet att du kommer ihåg dom alla och jag lovar, jag har inte heller glömt dom och vi behöver inte skriva ner dom för det viktigaste är att vi håller dom i hjärtat i tryggt förvar och delar med oss av dom till varandra när vi behöver någon att luta oss på. Jag älskar dig och jag hoppas att du kommer till mig när du behöver någon att prata med för du kan alltid lita på mig och jag vet att jag alltid kan lita på dig <3! (jag gör aldrig hjärtan så du vet att det betyder mycket)

2010-07-28 @ 19:39:48
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/
Postat av: jasmina

Hej allt bra med dig? :)

2010-07-28 @ 20:01:56
URL: http://jasminab.blogg.se.
Postat av: liindblaads

Då kör vi igång igen! Alla som har blogg kan anmäla sig, spelar ingen roll var du bloggar, alla e välkommna

kommer att utseé 6 finalister tror ja berors på hur många som anmäler sig, det måste vara minst 50 st tycker jag

vinnaren vinner ett exklusivt inlägg hos mig!

2010-07-28 @ 20:36:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0