första inlägget!;)

tjena!!


(tredje gången gilt har gjort om denan text 3 gånger  första gången så vet jag inte vad som hände andra så råkade jag sudda hahaXD)

detta är mitt fösta inlägg vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men jag ska kanske börja med att säga att mitt namn är emma svensson och i vanliga fall spelar jag basket i brahe basket annast så sitter jag vid tv elr datan hehe:)

så himla gött med SommarLov  för nu slipper man passa tiden( nästa i alla fall)  gå  att lägga sig SENT och gå
uppSENT :):

//Emmmasvenssson♥ :D
Bilden på mig och tvilling kungen på skolavslutningen (tviling kung och jag på skolavslutningen )

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Woho! du har skaffat blogg emma! :D

var beredd på kommentarer från mig ;)

2010-06-13 @ 20:09:57
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha jag vet de är sjukt att jag skaffat blogg men rätt kul!:)

2010-06-13 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0