helgen

tjena
nu ska jag sammanfatta hela helgen
midsommarafton började med att åka skrinda mer till hok och dansa runt midsommarstången fast de gjorde inte jag hehe^^
sen åt vi mat :)sen så åkte vi till loggen och dansa  de var riktigt KUL!!!!:)
jag dansade tryckre med en 22 åring riktigt kul haha var uppe och dansade till 4 haha:):)
4 tjejer och jag dansa som f*n :):)

dagen efter vaknade jag vi 1 tror jg klockan var  jag va skit trött
sen så körde vi prick på allvar och jag kom 5 an riktigt bra tycker jag själv sen blev de  mat sen cyklade jag runt och va med folk:D  denna dag blev till  kl 2 spelade fotboll med bönder haha^^

och idag har jag fiskat och bad riktigt skööönt !!!efan har åkt till stokholm!:/
och sofie och stefan
bilder kommer sen:D

//emmmsvenssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0