midsommar!!

tjeena!

idag är de midsommar!!:) men de e fult väder men jag hoppas att de blir finare  för de är ju inte kul och sitta och äta jordgubbar i regn hehe
dagens upplägg i helhet:

nu ligger jag i sängen med datan i knät
ska bort och ducha sen  elr de kanske blir ett mogron dopp fast de e svin kallt:P
göra krans med mASSA blommor :)
skrindan som ska ta och till hok går kl halv 2 tror jag om jag inte mins fel :P
sen vara där én massa timmmar leka lekar fika och ta lotter
sen hem och äta mat och jordgubbar sen senare logen och där dansar man och ha allmänt KuL!!
i år blir de lotter och dans golv!!:) som jag ska sköta:(
där är de hela kvällen kommer antinge in bilder på midsommar i dag om jag hinner eller  i morgon::)!

GLAD MIDSOMMAR!!!!!:D

sommarbilder-10-003



/// emmmasvenssson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0