mobil:(

tjena:)

förlåt att jag inte skirivit på några dagar men de var så att  jag skulle till stugan  och när jag hade packat bilen och alla var klara att åka så ville jag inte åka med så jag stannade hemma en natt  jag hade internet men  problemet var att datan låg i bilden på väg till stugan jag hade ochså bara 1an 2an och 6an på tv de sög plus att jag inte hade någon mat det blev fryst pizza till middag och varm och god pizza till kvällsamt med thilda vi kollade på wallander och myste lite hehe:) de var kul tack thilda för den dagen !!

idag har jag lämnat in min tele på lagning den var typ halv sönder mineskortet slutafunka o lite så men men när jag lämnade in den så fick jag en låne telefon  den var en nokia nokia är inget fel på men denna var rebig knapparna var halv sönder och de går inte byta till t9 elr jag vet inte hur man gör^^och laddan är helt sönder med man ser lixom koppar tråden i sladden för den hänger ut!! :(men men nog om de !:)

nu sitter jag här i sommarstugan (husvagn)  och lamar finns inget att göra här typ bara typ fiska och sova haha<XD

//emmmasvenssson♥:D





bilden blir på laget!! f*n va snygga vi är!:D:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0