regn:(

tjena!

idag vaknade jag av att mamma kom in  springad och sa skynda dej upp du måste se detta och jag trött som jag e på morgon gick du och kollade in i den bild som tog stilla i den var de.... ett vildsvins huvud haha:/
när jag hade kollat färdigt gick jag och åt frukost sen kom de gäster och ville ha kaffe...
jag och en annan tjej gick till ett stall intill där jag bor för att hon skulle rida .just nu sitter jag här i husvagnen för de går inte att gå ut för de ÖSER ner med regn jag som skulle fiska men de går ju inte haha ;(
så nu ska jag kolla på film vet inte riktigt vilken film de blir men men :)

föresten Grattis till ted som fyllde år i går<3<3

ha en bra dag!<3

///emmmasvenssson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0