TORSDAG!

tjena!:D

idag vaknade jag av att linda en basket person från sanda ringde och frågsa lite saker om gymnasium och lite annat  jag bara hallå jätte trött ^^haha:)
sen gick jag upp åt frukost till frukost blev de kräm och mjölk och flingor skit gött!:)
sen så skulle jag jobba lite men jag orkade inte så jag åka ut med båten och fiska, ingen fisk men solbränna de fick jag hehe.
men åkte jag in och åt ravioli de var riktigt länge sen jag åt de tyckte de var dags. och sen bestämde  martin att han och jag skulle till hok och köpa glass och de gkorde vi skit gött! och efter de
gick jag och metade  och de var lite roligar för  nu fick jag en fisk en mört fast den var liten menmen ändå en fisk.:D
sen bestämde jag mej för att bada så de gjorde jag skit skönt men kallt de var de kan jag lova dej men  hoppade från bryggan och sen  upp för trappan 6 gånger tror jag de blev:)^^ nu sitter jag här helt blöt i håret och fryser
jag vet inte vad jag ska göra sen men de blir la att sola och slappa!!

ha en bra dag !

///emmmasvenssson






de där e goa minnen sofia och jag har hahaXD
TACK SOFIA FÖR DU FINNS OCH GÖR MITT LIV  ÄNNU ROLIGARE:)!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sv: haha, nej det har du rätt i Emma, jag har inte badat. Men grattis till dig för jag vet att du har gjort det! :D



2010-06-17 @ 22:08:22
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/
Postat av: sofia

söta emma då ! hihih puuuusss

2010-06-18 @ 02:36:46
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com
Postat av: mathilda

SV; haha! det är faktiskt kul när man inte har något att göra!! ;D HAHA!

Hmm, jag ser att du har ändrat design, snyggt för jag har ju ett likadant, xD

2010-06-18 @ 14:38:02
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0