tråkig dag:(

tjena!

idag har jag inte gjort något bara slappat och lite så
de var varit så dåligt väder idag så man  kan ju inte sola elr bada pricis
men jag tror att jag och mamma ska basta sen efter några om alltid bastar på fredagar:D de ska bli riktigt skönt är  göra de för att är riktig  för att jag e  så rösen :P (ellinor visste inte att man kunde såga så vi slogvad om 100 kr nu är man 100 kr rikare);)

ha en bra monlig dag!!:)

//emmmasvenssson♥:D



länktar efter att kunna  spela basket igen de var nästan ett halvåresn nu typ :(


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Emma!! Jag är inte skyldig 100 kr! För det ordet finns inte, punkt slut.

2010-06-18 @ 16:44:04
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/
Postat av: mathilda

SV; jo det finns det ska nog byta.

Vad då vilket ord finns inte? fattar ingenting!? xD

Svar; vaddå? som om jag inte tränar?! jag tränar fan varje dag!! HAHA!

2010-06-19 @ 12:09:09
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0