s0mMaR:D

tjena
föelåt att jag inte har skrivit på några dagar men jag har varit hemma och då hade inte jag någon data:(
detta har hänt:
har fort min mobil till backa men  min bilder är borta!!!:(:(
jag och thilda sovde över i går och kollade på nya wallander skit bra!:)
varit med kompisar skulle fika i en rondell men de blev inte av gick runt och hade trevligt på stan istället :)
familjen har flyttat på riktigt nu till stugan ( alltså över somman)
möbletat om i stugan gjorde så att man fick in en säng till för sofie ska sova här över midsammar :D
och massa mer som jag inte vill ta upp här!

ha de bäst!!

///emmmasvenssson♥

här kommer lite sommarbilder
från stugan:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0