tisdag !

hej dagen bestod av att jag vaknade vid 10 klockan gick upp och satte mig framför teven och kollade på något :P
sen åkte jag och ellinor och bowlade :D nice jag vann!!!! nio strajkar på började med en och gjorde 3 i rad :D

dagen i bilder





detta gjorde jag vid 1 kom hem typ 3 kanske klockan var men då drog jag till thilda och kollade på saw 1 tror jag de var väldigt trevlig liten film..:P
igår hade jg skirivit skitmycket här men de jävla internet stängdes av så allt  raderades som jag hade skrivit.. lite surt
som sakt i går skrev jag att jag ville tills stugan för att kolla läget om de inte regnar men om ni kollar ut såå regnar de inte lite :( men jag kännde att jag måde inte bra heller har ont i huvudet plus att jag fryser och svettas samtidigt skit jobbbigt enasekunden har man på säg 100000 täcken andra måste man ta av de för man dör av värme slag :O
idag blir de väl tv:D hoppas bara att de är något bra vet ni något bra ??

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0