fredag

fredag spenderade jag på june med andreas och dajana niiice var de :D
vi körde vatten krig alla blev blöta förutan jag kör jag sprang i väg::P
dagen började med att jag skulle ha idrott klockan 9.30 på  racketcentrum till 11 sen drog jag till june med lite folk sen bara satt vi där :D komm hem vid 17 så kom jag hem satte vid dator och sen bestämde jag och martin för att åka ner och köpa pizza :D när vi kom hem där i från så drog jag direkt till konsum för att köpa godis till idol sen
fan va nice att minnah är kvar men de var surt att elin åkte ut linnea skulle åka ut :/
gick och la mig väldigt tidigt i går elr de blev på 11 jag var inte trött men jag hade inget att göra så de bara blev så :P

eha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0