första dagen på jobbet :)

Första dagen på  jobbet var kul fast jobbigt, jag har skurit massa korv alltså säkert flera 1000 stycken :P
haha!
aa men när vi kom dit fick vi kläder som vi skulle sätta på oss allt var vitt as snygg var man hahah såg ut som man skulle döda någon HAHA:P
Sen så var det bara att jobba jag visste inte Hur/När/och hur många men aa de gick ju åt pipan med
men sen så löste de sig :)):P
Men nu så är jag hemma och är helt död i både armar ben och fötter och har har bara jobbat en dag omg hur ska detta gå ?!?!?
hit skulle jag vilja åka istället för att jobba skiten ur mig <3
men jobbar ju med denna lilla tös så de går skit bra :)
Xoxo ♣ Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0