SOMMARLOV!

Tja
Kan då erkänn att det var skit länge sen jag skrev på denna blogg men jag har inte haft tid eller aaa kanske inte bara orkat massa med skolan och sånt tråkigt :(
Men nu i allafall har jag sommarlov och fan va skönt det är :) <3
slutade skolan i onsdags
Sen dess har jag haft sommarlov as niiiice :)
torsdag,fredag och lördag gjorde jag inte så mycket var med thiilda och gjorde lite bus :)
sommarlovet kommer jag spendera här och i en kött lokal haha :P
ska nämligen jobba i 8 veckor å ja ni läste rätt i 8 VECKOR fatta ni hur mycket pengar jag kommer tjäna elr ??? :OO
massa!!! :))
jag kommer försöka lägga in ett inlägg varje dag under sommaren :) men det är inte säkert hihi
:P
Foto: softiiich !!:) fast ja gillar inte att lovet tar slut  på måndag :(
SOFT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0